2019年5月2日星期四

現時倉位—4月結

一個月又差不多接近尾聲,這個月近乎零操作,只是增添了少許美股。有默默地留意著股票,但港股的高息股太貴(寫Blog既時候領展已經升到94蚊),連本來會每季買一次領展都未找到適合的機會。

說實話,我留意的股票真的少之又少,有時看見有網上寫唔同行業的股票,Watch-list當中有數十隻股票,朋友會叫我留意呢隻果隻美股(有朋友能夠同你一齊研究股票,會節省好多了解唔同行業股票的時間)

思前想後,自己對好多行業認知太少,單看年報,根本難以有深入的見解。而港股市場行業單過單一化,有錢都寧願投入到美股市場。



今個月加左少少ServiceNow(Now),就在公佈業績之後,雲計算這個行業的潛力不容忽視。

而蘋果公佈業績之後大升5%,也為整個倉位帶來可觀的收入。其實過去幾個月蘋果的基本面沒有太大的改變,新手機稍作減價、與高通達成協議、蘋果服務收入持續增長,我憧憬之後出的Apple TV+、Apple News、Apple Card和遊戲會為蘋果帶來更強大的服務收入。作為果粉的我看見蘋果升左咁多,幫我對沖左最近買新iPad的開支,實在高興。

呢個月有思考到會唔會本地快餐股基本面有所改變,特別留意到自己的出外用餐習慣有所改變,當出去揾野食既時候,大快活大家樂等快餐店好似從我的選項中剔走,會較為傾向選擇食唔同菜式的餐廳,特別留意到商場的餐廳愈開愈多,唔同菜式都有。係香港本地餐飲的市場中,可能日後的競爭只會愈黎愈激烈。

增持ServiceNow的面值剛好等於持有大快活的面值,可能會在短期之內要放棄呢隻股票。在我呢個年齡,我不希望過度追求息率,反而資產上的增值更重要。



9 則留言:

  1. 你好,我係香港一個新成立嘅內容發佈平台負責人,我想邀請你試用我們自己開發嘅內容平台(類似Medium,Patreon),在平台上發佈理財心得或你想發佈的內容(我們不要求獨家,不佔內容版權)

    我地希望集合香港優質嘅內容,傳播去更多華人(主要繁體字)地區,我地除左提供技術外,會為內容免費落廣告俾更多人睇同關注作者本人。我地相信香港並非一「文」不值,希望鼓勵更多人可以好似你咁分享知識及想法。

    我地嘅平台界面效果:
    福壽園(1448)2018年全年估值更新 By 80後小薯 (重思人生 - 思考投資人生的80後小薯博主)
    https://m.kontent.com.hk/app/sectionDetail/440204449009369088
    我地嘅FB Page:
    https://www.facebook.com/kontent.hk

    回覆刪除
  2. 支持!!我比你早大半年投入職場,但你比我既被動收入實在是多很多,實在自愧不如。希望日後可多交流交流!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Victor兄,多多交流。投資睇長線,慢慢地你同我既被動收入都會好似雪球咁愈滾愈大!

      刪除
  3. 我10月23日美元定期一完結,都會買多D納指ETF同埋個別美股,港股科網公司感覺選擇太小

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港科網股只有騰訊,要搵呢一個行業,美股絕對係好選擇。

      刪除
  4. 原來可以投資美股,我真係見識小... 身邊無朋友知道or投資美股,
    請問可以參考邊到網站可以了解唔同美股資料?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以去圖書館借美股隊長同埋笑傲股市,兩本書都好值得一開始睇。
      網站既話我比較少參考。可以Follow FB '美股認真討論區' Page

      刪除
    2. 美股股票行業選擇多,倍升股比起港股市場更加多。美股市場會令你收獲更多。

      刪除