2019年4月19日星期五

生活在香港,我們沒有選擇

樓價脫離市民負擔、香港人沒有生活空間、年青人向上流機會少,社會的問題媒體經常報導,如果係社交媒體講香港年青人仲有好多出路好多途徑上流,又會引來好多網民既無數批評同埋釋放負能量。

有趣的是香港人人都話買唔倒樓,樓價好貴,今個月唔買下個月又會升到買唔起,但當買到你會唔會買樓既時侯又話話寧願將錢用在經歷更加多事,周圍去見識世界。問會否投資股票時,又會話股票好危險,領展(對,我係領展大好友)港鐵係大奸商,唔會同無良公司同流合污。

出黎社會工作一段日子,對有幾樣事情有深刻睇會:

1)香港有不少企業有其壟斷優勢,在於政府政策上的保護和法律失去無形之手去維護小商戶、小租戶、小公司。所以有不少公司不需提供優秀的產品和服務,足於壟斷行業。難怪有些公司長升長有。
2 )負能量的人周圍也是,永恆地看淡,覺得樓價會重回以前,不敢入市卻經常埋怨的人比比皆是,有時很怕與負面的人交流,好易會被佢地影響自己。
3)身邊愈來有錢的人/願意花錢的人真的很多,可能是新一代已經放棄買樓,發覺周邊真的有很多月光族,或花掉大部份金錢用作娛樂和旅遊,身邊能有數個朋友交流儲蓄、投資,真的要好好珍惜,互相提醒激勵

生活在香港,我們沒有選擇,百物騰貴,但在呢個社會也有好多人過住離地生活。只能夠時候提醒自己,在香港生存生活,一定要買入資產,做尋租佬。

上得多面書連登高登,難免會有一種憤世嫉俗的情緒,最近睇左一段短片(How Hong Kong is home to the crazy rich and the mega poor)其中一個老婆婆既說話,我深感認同。

https://www.youtube.com/watch?v=EUHDAfD0Z-Q
(21:45開始)

If you'are poor, you need to work. Some people are born rich and some are born poor in this world. If people have money, you shouldn't feel jealous or hate them. If you're poor, then accept the fact that you are poor.

只有自己不斷努力,才能改變現時的生活環境。對世界埋怨,改變不了現狀。

17 則留言:

  1. 我自己現在愈來愈不想看負面的看法和意見,所以我已經很少上 FB、兩登了。我唯一上兩登的時候,就是每年打風的時候。追風 Post 很刺激,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看得多沒有得著反而被影響,寧願花多點時間在其他事情上。
      哈哈,我打風都要上班,所以就冇追!

      刪除
    2. 追風可以上香港地下天文台,嗰度D熱帶氣旋強度、動徑走向的分析幾好。仲有好多風迷拿自己珍藏的全天候風速計出街追風,睇吓最高風速能否break record。

      刪除
    3. 反而我有時會上FB和兩登,不過只是看新聞/和朋友聯絡等,連登既月供post都係我當初既啟蒙「老師」之一 XD

      刪除
    4. 月供post我也有追,都學左唔少野。不過始終港股可以月供既股票唔太多,所以討論既股票比較單一。

      刪除
  2. 上次睇個節目講觀塘重建,訪問個鞋匠。其中一樣他埋怨巿建局不給他多幾日時間離開裕民坊。
    (實際呢個收舖重建計劃已10年了)
    他又講生計問題。。。等等
    事情的發生到這地步都是佢自己選擇的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,觀塘重建由我中學果時開始講,到我大學畢業,出左黎做野幾年都未拆。
      最後的因因果果都係自己當初選擇所發展出的結果。

      刪除
  3. 好幾年前,我有朋友稱呼嗰啲專散發負能量的人做"消極L", haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 消極L真係周圍都有,佢地覺得會跌到沙士金融海嘯果時再俾佢上到車再升返上去
      師兄留個名,大家多D交流呀

      刪除
  4. 呢個係世界性問題。就當你可以移民,經濟好的地方樓價必然貴,樓價便宜的地方則難揾食,根本好合邏輯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 米兄:
      香港係一個聚寶盤,吸引的世界各地的資金停泊。同時擁有很多揾錢既機會,出生和生活在香港,我們最少有選擇揾更多,到左退休之年去物價較低的地方生活

      刪除
  5. 真係講得好岩,身邊好多朋友好多都鐘意去旅行,每年去幾次唔同地方,但係又成日儲唔到錢,然後就話因為樓價太貴,物價又貴,覺得政府唔幫佢地,講到尾,都係政府既錯! 身邊實在有太多呢類朋友,負面思想太多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身邊都係,只能夠話做自己認為岩既事,投資在於看長線,過多幾年之後,就會能分出高低。我一直覺得在二十幾歲應該先儲下資本,當累積到一定資本才慢慢提升對生活的要求和質素。眼見好多同我地差唔多年紀既一年去幾次旅行,住要住得好,食要食當地有名餐廳,到大個左就會後悔細個冇好好儲錢增值財富。

      刪除
  6. 改變思維,是邁向成功的第一步;
    戒掉Facebook、高登和不再玩手遊等時間黑洞,是改變惡習的重要一步;
    拿起書本、閱讀文章、或甚至運動,是培養習慣、改變人生不可或缺的一步。

    師兄已做到第一步了,相信學埋標竿兄的堅持,其他都不難做到。加油💪共勉之!

    以前小弟也像一般港人一樣,對社會有很多抱怨,所以對此文章很有共鳴。

    回覆刪除