2019年3月5日星期二

投資從2018年大時代開始

一直都有用Ticker記錄股票買賣細節,不經不覺「玩」左股票一年。回望返Ticker,第一隻股票係上年二月廿六日買(當時恆指31500點),一年過後,依加大約兩萬九點。

由一開始鍾意睇財演教路,到試過輸大左,開始睇唔同Blogger既投資心得,接觸價值投資,希望透過呢度記錄自己投資生活,同時記錄生活的點滴。

幾時開始投資?

Blog名話你知,我係一隻90後。出左黎做野一年,發現單靠人工,根本唔足於應付香港既生活,要諗買樓生仔退休財務自由,單靠收入,根本唔可能。中學果時已經睇過富爸爸,窮爸爸,但冇諗過點樣實踐,身邊朋友開始傾股票,開始踏上呢條投資路。

第一隻股票?

第一隻股票係吉利汽車(175),相信唔洗講都知乜事,廿幾蚊試過掉到得返十蚊(前排我都放左),呢隻股票令我明白政策風險、外圍環境、股票周期。真金白銀輸左先明白投資(投機)可以輸你一半身家。

一年過去諗返起輸左既錢當買個教訓,提醒我以下買賣股票都要諗過度過。

第一次被動收入?

中學時期睇富爸爸窮爸爸,睇到最開心果個位就係講現金流(被動收入),唔洗做野,過左幾個月就有錢收,真係好爽!第一次收股息係領展(823),當時收到大約千九蚊既股息,令我不斷諗究竟我要做D咩先可以緣緣不絕有錢入落我個戶口呢?

寫呢個Blog希望俾自己自律,定時檢討自己投資理念,能夠時刻提醒自己的目標。上網睇親都係買唔起樓,向上流機會少。想實戰證明其實我地呢個年紀都會揾到屬於我地既路

11 則留言:

  1. Hello !我都係90後不過早你小小2017年開始入市,希望日後多多交流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎大家都係823大好友,Follow左你既Blog,以後多多交流。

      刪除
  2. 如果我遲出生十幾天的話,我也是 90 後。我是最可憐的 80 後,哈哈🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過人愈大愈發覺年紀不是評價他人既準則,而是他人既思想/視野、態度等等
      當然年紀某程度上反映人生既經驗,我所學既知識也由多位前輩而來{當然包括雲地兄}

      刪除
    2. 雲地兄:
      哈哈 所以你早我地幾年開始左計劃,睇你個Blog對我係一個動力,預見將來我應該有咩目標!

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝R兄,一直也有Follow你既Blog!多多指教!

      刪除
  4. 我都係90後,投資真係要趁年輕就學,加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多交流,愈年輕,雪球的威力愈大!

      刪除