2019年3月8日星期五

人生目標 Mission Statement



今日無意中上網見到一個Post,係關於郵局點樣將香港既人分類(應該係For Marketing Purpose),從而同朋友討論到究竟我地係屬於邊一個階級。我地都係屬於好後既分類,哈哈,姐係輸左起跑線。討論話題慢慢移向究竟我地既人生目標係咩?每日返放工,閒時去下旅行?

記得數年前參與過The 7 Habits of Highly Effective People的講座,印象最深刻的是高效能人士會為自己訂立一個Mission Statement。我記得當時我係寫左咁既野:Target my passive income equal to active income and Share my experience and thoughts to others.

而有人問巴菲特 What is the greatest measure of success? 而佢係咁笞:

Basically, when you get to my age, you'll really measure your success in life by how many of the people you want to have love you actually do love you.

(Detail version: https://www.inc.com/marcel-schwantes/warren-buffett-says-it-doesnt-matter-how-rich-you-are-without-this-1-thing-your-life-is-a-disaster.html )

係香港,我地或多或少會造形形式式既野做比較,大至你做咩行業、住邊區、公屋定私樓,少至返工返邊區、去邊度旅行,彷彿我地要證明我地活著比其他人高尚咁。其實,每個人都有自己既Mission Statement,有屬於我地既跑道,何苦要同其他人處處比較?

真正令我地開心快樂既野同好多我地成日拎黎比較既野冇太大關係,只係佔我地人生既其中一部份。

數年之後,工作左一段時間,都要為我既Mission Statement稍作修正:
  • 希望達至財務自由(大慨就是擁有每月6位數的現金流)
  • 記錄和分享自己的所見所聞(就係呢度寫Blog既原因吧 )
  • 活得健康(人就好似係一台機器,我地要用佢八十幾年,我地唔好好善待佢,又何來活得開心)
  • 珍惜和伴侶、家人和朋友的關係(一段好有意思的短片:https://www.youtube.com/watch?v=kma1bPDR-rE









4 則留言:

  1. 不能同意更多!
    人人背景機遇不同,每一人既mission statement 理應不同,跑道不同又何必處處比較呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要是今日的你有冇俾尋日的你有所進步,自己跟自己比較,鞭策自己成長!

      刪除
  2. 十分同意,不要和別人比較或過份理會別人的目光,同自己比,不斷進步,愛自己愛身邊人,共勉之。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次看AC兄的文章,深深感受到AC兄的積極樂觀心態。以後多多交流

      刪除